“..ο ρόλος της Τέχνης είναι να ξεπλένει την σκόνη της καθημερινότητας από τις ζωές μας..»

P. PICASSO

"..Το να φωτογραφίζεις σημαίνει να βάζεις σε μια ευθεία το μυαλό, τη ματιά και την καρδιά..."
HENRI CARTIER-BRESSON

Κυριακή, 8 Ιουνίου 2008

ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ 'E-MOTION'

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Έκθεση Φωτογραφίας των ΚΩΣΤΑ ΚΙΤΣΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΚΥΡΛΗ και ΚΩΣΤΑ ΠΑΠΟΥΚΑ θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκθέσεων του Δημοτικού Θεάτρου Καλαμαριάς ‘ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ’, Μεταμορφώσεως 7-9 και Αργυρουπόλεως στην Καλαμαριά, τηλ. 2310-481006, 2310-458591-2.
O Κώστας Κίτσος παρουσιάζει μια σειρά από ασπρόμαυρες αργυροτυπίες με χορευτικά θέματα, από παραστάσεις στο θέατρο δάσους και του Κ.Θ.Β.Ε., κάτω από τον τίτλο E-motion. Η δουλειά της Αλεξάνδρας Κυρλή με τον τίτλο Στη σιωπή του ορατού, έχει θέμα της έγχρωμα τοπία από την γή της Λήμνου, όπου φωτογραφίζονται, στα ίδια μέρη, πίνακες ζωγραφισμένοι από την ίδια. Ενώ ο Κώστας Παπούκας φωτογραφίζει τον ιδιωτικό κόσμο του ‘άλλου’ μέσα από φωτισμένα Ανοιχτά παράθυρα.
Η έκθεση, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Καλαμαριάς, θα διαρκέσει από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου μέχρι και την Τρίτη 25 Μαρτίου 2008 και θα είναι ανοικτή καθημερινά το βράδυ τις ώρες 18:00 -21:00 και τα πρω’ι’νά του Σαββάτου τις ώρες 11:00-13:00
(Εγκαίνια Δευτέρα 17-3-2008 και ώρα 20.30 μ.μ.).

E - MOTION:
Από τον Κώστα Κίτσο


Κίνηση…… Αλλαγή… Εξέλιξη… Υπόθεση της ζωής της ίδιας…. Το σημάδι της ύπαρξης απέναντι στην ακινησία του ανόργανου κόσμου. Όλα κινούνται και επαναλαμβάνονται, από πιο το μεγάλο (άστρα, πλανήτες), μέχρι το πιο μικρό (άτομα, μόρια). Και η τέχνη του χορού είναι η ανθρώπινη εκφραστική προσπάθεια να τυποποιηθεί και να κωδικοποιηθεί αυτή η πράξη. Ο πιο απόλυτος και πρωτόγονος τρόπος έκφρασης του ανθρωπίνου σώματος…
Η φωτογραφία ματαιοπονεί όταν επιχειρεί να απομονώσει αυτή την έκφραση σε μια στατική, επίπεδη εικόνα. Με τη προσπάθεια σύλληψη της κίνησης προσπαθεί να αναπαραγάγει και να κρατήσει ζωντανά τα περίπλοκα συναισθήματα που έχουν εκφραστεί ήδη, -άρα νεκρά-, από τις αρμονικές κινήσεις του χορευτή. Το επιλεκτικό φλουτάρισμα, ο κόκκος και η έντονη αντίθεση, κάνουν αυτή την προσπάθεια αμεσότερη και πιο δραματική. Προσθέτουν στα συναισθήματα που παράγει η κίνηση (συν-κίνηση)…
Οι φωτογραφίες λήφθηκαν από παραστάσεις του θεάτρου δάσους Θεσσαλονίκης, από το κάθισμα ενός θεατή, χωρίς τρίποδο ή φλάς, με πουσαρισμένο φίλμ και τον υπάρχοντα φωτισμό.---

Δεν υπάρχουν σχόλια: